środa, 6 sierpnia 2014

Dziedzictwo



Czy Allie pozna wreszcie największą tajemnicę swojego życia i rozwiąże zagadkę Nocnej Szkoły? Kim jest tajemniczy szpieg działający w Akademii Cimmeria? Czy szkoła jest gotowa na kolejny atak Nathaniela?







Niedawno recenzowałam pierwszą część serii o Nocnej Szkole i mówiłam, że na pewno przeczytam kolejną część. Stało się to bardzo szybko. Żałuję, że jest krótsza od pierwszej części, a pochłonęłam ją w rekordowym czasie. Dosłownie nie mogłam się oderwać, a każda próba oderwania mnie, spełzła na niczym.




Nie mogę za dużo powiedzieć, ponieważ nie chcę spojlerować. Ale mogę wam zdradzić, że kolejne zabójstwo nieźle was zaskoczy. Akcja toczy się bardzo szybko, od pierwszej strony i to bardzo dosłownie. Przyłapałam się na tym, że nie pamiętam co działo się sto stron wcześniej. Lubię, gdy coś się dzieje, ale to chyba troszkę przesada. Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona.




Bohaterowie nie zmienili się znacząco od poprzedniej części. Nadal nie lubię Katie Gilmore, za to Carter stracił w moich oczach, za to Sylvian mile mnie zaskoczył. Relacje pomiędzy tą trójką diametralnie się zmienią, a czy na lepsze - oceńcie sami.




Kolejna część mam nadzieja, że błyskawicznie pojawi się na blogu. Dowiedziałam się, że w Polsce dotychczas wydano tylko trzy części, nad czym ubolewam i będę czekać na kolejne. Myślę, że Wybrani będą konkurować do mojej ulubionej serii (zaraz po Harrym Potterze). Polecam gorąco szczególnie nastolatkom, ale nie tylko.

3 komentarze:

  1. Ja także czekam na następne części. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również bardzo lubię serię "Wybrani" i czekam na kolejne części.
    PS> już za 3 dni bd premiera organizera "Wybrani" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Wybranych" uwielbiam, przeczytałam wszystkie 3 części, z niecierpliwością czekam teraz na organizer <3

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś!
Za każdy kreatywny komentarz z chęcią się zrewanżuję!
Każde miłe słowo mnie motywuje. Konstruktywna krytyka mile widziana! Jestem otwarta na wszelkie propozycje i uwagi.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy!