poniedziałek, 20 października 2014

Stosik, czyli plany czytelnicze

Witam! Zaniedbałam stosiki i to poważnie, bo nie chcę się chwalić, że od kwietnia był tylko jeden, ale to się zmieni. Dzisiaj przychodzę do was z planami czytelniczymi. Postanowiłam zrobić ten post, ponieważ przyszła do mnie dzisiaj przesyłka z wydawnictw. Wspominałam, że nawiązałam współpracę z wydawnictwem SQN? Stosik zawiera książki (i nie tylko), które kupiłam sama, dostałam w prezencie lub od wydawnictwa, wygrałam w konkursie książkowym.
Na samej górze mam dla Was niespodziankę. Rozszerzam działalność bloga do recenzowana mang! Od dłuższego czasu interesuję się anime i mangą, więc pomyślałam: Czemu nie? Zrecenzuję dla Was mangi:
  • Śmiech w chmurach
  • Niepamięć panny zmierzch
Ale oczywiście nie może zabraknąć głównego tematu mojego bloga, czyli książek. Tym razem jest ich dosyć dużo i nie wiem jak się z tym wyrobię między nauką, ale pożyjemy - zobaczymy. Od dołu:
Anna Kozak - Okna
Nie wiem za bardzo jak określić gatunek tej książki. Może coś filozoficznego? Nie wiem, możecie sprawdzić na internecie lub poczekać na recenzję :)
Samantha Shannon - Czas Żniw
Tej książki chyba nie trzeba Wam przedstawiać, prawda? Na pewno wielu z Was o niej słyszało, a teraz ja zobaczę, czy wszystkie pozytywne recenzje są warte tej powieści. Książka to coś chyba z fantastyki od wydawnictwa SQN
Colin Woodard - Republika Piratów
Choć jeszcze jej nie zaczęłam czytać, samo wydanie było dla mnie zaskoczeniem zaraz po odpakowaniu i nie chodzi mi tu tylko o kopertę. Jest to prawdziwa historia słynnych piratów, a że ja bardzo lubię piratów nie posiadam się z radości, że ją dostałam od wydawnictwa SQN
James Lest - Lista Jonqueta
Kryminał? Thriler? Obyczajówka? Nie jestem w stanie tego określić, ale spokojnie - wszystkiego się dowiem dzięki wydawnictwo Novae Res
Aleksandra Chmielewska - Uczeń Czarnoksiężnika
Nazwisko znajome, ale to imię się nie zgadza, prawda? No cóż, zobaczymy. Okładka na pewno zachęca dzięki wydawnictwu Novae Res.
P.D.Baccalario - Prawdziwa historia kapitana Haka
Kapitan Hak - Piotruś Pan? O nie, nie. Nie tym razem. Kolejna książka z historią prawdziwą z piratami w roli głównej.
Krwawe powroty 
Nie piszę autorów, ponieważ nawet nie wiem ilu ich jest. Ta książka to zbiór opowiadań grozy różnych znanych i mniej autorów. Okładka jest przerażająca,ale... intrygująca.
Alex Kava - Zło konieczna
To nawisko chyba coś Wam mówi, prawda? Ta książka to debiut Kavy na mojej półce Wiem, aż wstyd, ale nigdy wcześniej nic tego pana nie czytałam i właśnie to nadrobię.
Antonio Hill - Lato martwych zabawek
Kryminał ze wspaniałą okładką i tajemniczym tytułem. Liczę na wspaniałe wrażenia.
Nerea Riesco - Słoń z kości słoniowej
Cegiełka o trzech pokoleniach? Ciekawe, bardzo ciekawe.
Karen Marie Moning - Mroczne szaleństwo
Wreszcie coś dla młodzieży. Fantastyka. Z opisu wynika, że to o elfach, ale bynajmniej nie zbyt miłych.
Bolesław Prus - Lalka
Nie, nie przerabiam teraz tego w szkole. Kupiłam, bo poleciła mi koleżanka, a że i tak mnie nie ominie jej czytanie, to pomyślałam, czemu by nie przeczytać jej bez przymusu? I oto jest, znalazła miejsce w moim stosiku.
Jo Nesbo - Czerwone gardło
Lubię kryminały, a nie czytałam nic Nesbo? Wstyd! Wstyd i hańba!
Stephen King - Miasteczko salem
Bez Kinga nie mogło się obejść Dostałam tę książkę w prezencie od siostry i już nie kogę się doczekać, aby ją przeczytać.
Stephen King - Cmętaż zwierząt
Kolejny horror, z którego tytułu napisaniem mam problem, więc jeżeli są błędy (chodzi mi o to, że coś jest nie tak jak na okładce) to musicie mi wybaczyć
Ashton Lee - Wiśniowy Klub Książki
Dla odmiany coś obyczajowego. Odskocznia.
Korea Północna. Tajna misja w kraju wielkiego blefu
Książka kontrowersyjna od wydawnictwa Muza. Prawdziwe życie Korei Północnej wyszły na światło dzienne.
Maciej Maciejewski - W piekle lepiej być nikim
Polski kryminał. Zobaczymy.
To już koniec mojego pokaźnego stosiku. Oczekujcie recenzji!








3 komentarze:

  1. Pokaźny stosik, podkradłabym parę tytułów :)

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oh jeszcze nic nie czytałam, z tego stosiku co za szkoda.. Największą chęć mam na kryminały się tam znajdujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stosik. Wielkie gratulacje. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś!
Za każdy kreatywny komentarz z chęcią się zrewanżuję!
Każde miłe słowo mnie motywuje. Konstruktywna krytyka mile widziana! Jestem otwarta na wszelkie propozycje i uwagi.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy!