poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Dziewięć żyć Chloe King

Chloe King to normalna nastolatka, chodzi do szkoły, interesuje się chłopcami, kłóci się z mamą. Do czasu. W okolicy swoich 16-tych urodzin Chloe orientuje się, że ma bardzo szczególne zdolności… Zrobi wszystko żeby odkryć prawdę. Musi się spieszyć bo jej prześladowca cały czas czai się w cieniu, żeby znów zabić. Bo Chloe ma dziewięć żyć, ale czy one jej wystarczą…?

Książka jest wyśmienita. Historia niebanalna i urokliwa. Zapewne znacie mnóstwo książek o zmiennokształtnych, wampirach, czarodziejach czy nawet karłach, ale w tej powieści nie spotkacie nic z tych rzeczy. Tym razem będą to koty. Jak na razie nie dosłownie,ale może się jeszcze wiele wydarzyć w tej trylogi.
Napisana lekkim i przyjemnym językiem. Nie trzeba się doszukiwać drugiego dna. Zakończenie zaskakuje i pozostawia niedosyt, dlatego czatuję na kolejną część. Okładka jak i tytuł są bardzo tajemnicze, co zachęca do sięgnięcia po tę książkę.
Postaci są dobrze wykreowane, choć zdarzają się i takie, które bardzo mnie irytują. Zmieniają się z dnia na dzień kilka razy w książce lub w rozdziale. 
Mimo wszystko czytało się przyjemnie i bardzo mi się podobało nie tylko ze względu na oryginalną historię. Mogę ją spokojnie i z czystym sumieniem polecić.
Książka bierze udział w wyzwaniu:


6 komentarzy:

  1. Fajny blog nominowałam cię do LBA więcej u mnie http://martabacik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm. skusiłaś mnie :)
    Gdzie mogę kupić tą książkę? Powiedz o niej coś jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta książka jest naiwna, głupia i tragiczna - takie moje zdanie, choć rozumiem, że Tobie się podobała. Ja osobiście nie rozumiem fenomenu sikania na stojąco po alkoholu.
    Baj de łej, jeśli chcesz wziąć udział w moim LBA, zapraszam:
    http://zapiski-z-przypomnianych-krain.blogspot.com/2014/04/liebster-blog-award-po-raz-pierwszy-i.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo głupio, że zaczęli serial i przerwali go w najlepszym momencie.

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze moje skojarzenie to ta nowa pozycja... Jej wszystkie życia? ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że to może być świetna pozycja na letnie wieczory, ale ja i tak na zawsze pozostanę wierna moim ukochanym wampirom. Dziękuję ci za polecenie książki. Gdy będę miała okazję na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś!
Za każdy kreatywny komentarz z chęcią się zrewanżuję!
Każde miłe słowo mnie motywuje. Konstruktywna krytyka mile widziana! Jestem otwarta na wszelkie propozycje i uwagi.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy!