czwartek, 24 kwietnia 2014

Libster blog award-po raz drugi

Nominowała mnie Marta-BLOG

1. Jak lubisz spędzać czas?
2. Najlepsza potrawa?
3. Blog czy fotografia?
4. Cola czy sok?
5. Polska czy Norwegia?
6. Co daje ci blogowanie?
7. Opisz swojego bloga w 3 słowach..
8. Bransoletka ,naszyjnik, pierścionek, czy kolczyki?
9. Pies czy kot?
10. Wzorujesz się modowo od jakiejś gwiazdy?
11. Smingus dyngus czy prima aprilis?

Odpowiedzi:
1.Kocham czytać i oglądać filmy
2.Sushi to potrawa?
3.Blog
4.Sok! Nie cierpię coli
5.Nie byłam w Norwegi, ale Polska to moim zdaniem najmniej rozwinięty kraj
6.Przyjemność z pisania
7.Ładny;Nieporadny;Bezsensu
8.Bransoletka
9.Pies
10.Nie, mam własny styl
11. Nie widzę zasadniczej różnicy

Dziękuję za nominowanie mnie kolejny raz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu jesteś!
Za każdy kreatywny komentarz z chęcią się zrewanżuję!
Każde miłe słowo mnie motywuje. Konstruktywna krytyka mile widziana! Jestem otwarta na wszelkie propozycje i uwagi.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy!