sobota, 27 września 2014

Książkowy Albo Albo TAG



U mnie cały czas tylko recenzje i recenzje. Na stosik nie mogę się zmóc i ogólnie u mnie z weną jest różnie. Zresztą w czytaniu mam zastuj, bo mam dużo nauki, więc dopóki nie skończę książki, którą aktualnie czytam, uraczę was pierwszym tagiem od początku bloga. Bardzo lubię ogladać je na You Tube i czytać na blogach, więc może i wam się spodoba.

Chodzi o to, żeby wybrać jedną odpowiedź i właściwie tyle, ale bardziej zorientujecie się podczas trwania Tagu

1. Wolisz trylogie, czy powieści jednotomowe?

Zacznijmy od tego, że najbardziej lubię dłuższe serie, ale jeżeli miałabym wybierać, to oczywiście trylogie Często w powieściach jednotomowych wiele wątków pozostaje niewyjaśnionych i nie wiemy co będzie dalej, a to pytanie nurtuje mnie zwłaszcza, jeżeli książka jest dobra.
2. Wolisz książki napisane przez kobiety, czy mężczyzn?

Nigdy nie zwracam a to szczególnej uwagi, ale chyba wybiorę powieści autorek, patrząc na moją biblioteczkę. Właściwie to praktycznie wszystkie moje ulubione książki zostały napisane przez autorki.
3. Wolisz kupować w Empiku, czy tylko na stronach internetowych?

Empik jest dosyć drogi, chodzi mi tu o to, żenie ma zbyt często żadnych promocji Lubię chodzić między półkami i przebierać w książkach własnoręcznie, ale jednak strony internetowe wygrywają, a zwłaszcza taniaksiazka.pl , ponieważ jest naprawdę bardzo tanio i tam gdzie za 30 zł w Empiku kupiłabym 1 książkę, to a taniej książce możliwe jest kupić ich 10 za tą samą cenę, a nawet kiedy książka nie spełni moich oczekiwań nie mam wyrzutów, że mogłabym przeznaczyć pieniądze na coś innego.
4. Wolisz, żeby wszystkie książki zostały zekranizowane, czy żeby przekształcono je w serial?

Jeżeli film, to tylko dobry, ale moim zdaniem seriale na podstawie książek są nie do przyjęcia, ponieważ moim zdaniem łączą je tylko bohaterowie i taki sam główny wątek, więc stanowczo wybieram filmy.
5. Wolisz czytać pięć stron dziennie, czy pięć książek tygodniowo?

Oczywiście, że pięć książek tygodniowo. Można poznać więcej książek, a przy tym nie musisz przerywać w najlepszym momencie, bo co jakby trafiło się tak, że trzeba skończyć w środku jakiejś bitwy?
6. Wolisz być recenzentem profesjonalnym, czy autorem?

Gdybym miała talent i nie pisałabym gniotów, to oczywiście, że autorem. Moim marzeniem zawsze było napisanie książki. Recenzuje książki, bo to moje hobby, a nie dla sławy czy innych korzyści z tego płynących.
7. Wolisz czytać dwadzieścia ulubionych książek w kółko, czy sięgać po nowe pozycje?

Zdecydowanie sięgać po nowe pozycje, bo obawiam się, że po jakimś czasie te książki by mi się znudziły, ale jeżeli to oznacza, że nie będę mogła wrócić do HP czy innych dobrych pozycji, to nie wiem co lepsze. Mimo wszystko lubię nowe pozycje, koniecznie dobre.
8. Wolałbyś/abyś być bibliotekarką, czy sprzedawcą książek?

Bibliotekarką Gdybym miała sprzedawać książki, to byłoby wątpliwe,abym mogła je czytać, ale w bibliotece jak najbardziej.
9. Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury, czy wszystko poza ulubionym typem literatury?

Tylko ulubiony tym literatury. Jak wiadomo w paranormalach często występują elementy innych typów literatury, więc nie sądzę abym martwiła się o brak różnorodności.
10. Książki papierowe czy ebooki?

Ebooki? Boże, broń! Nic nie zastąpi mi papieru choć wiem, że ebooki są bardziej praktyczne i tańsze.




To tyle jeżeli chodzi o te pytania. Piszcie czy chcecie więcej takich tagów i możecie napisać ich tytuły, a być może go zrobię.

1 komentarz:

  1. Molka Książkowa27 września 2014 18:28

    Również staram się wyszukiwać okazje w różnych miejscach, ale nie zgodzę się, że w Empiku jest drogo i rzadko są jakieś promocje. Parę tygodni temu była promo na książki młodzieżowe, potem fantastykę, a teraz całą resztę, także polecam jednak się przejść, bo można znaleźć coś dla siebie i zaoszczędzić :) I zgadzam się co do papierowych książek. Nic nie zastąpi zapachu papieru, przekładania kartek i prawdziwego "czucia" ich w rękach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś!
Za każdy kreatywny komentarz z chęcią się zrewanżuję!
Każde miłe słowo mnie motywuje. Konstruktywna krytyka mile widziana! Jestem otwarta na wszelkie propozycje i uwagi.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy!