poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Podsumowanie, stosik i plany - 22 razy dużo stron daje owocny sierpień

Lipiec był wyśmienity, a w sierpniu udało mi się pobić spektakularny wynik z pierwszego miesiąca wakacji. Tym razem jest to 22 pozycje, czyli o trzy więcej niż poprzednio. Jestem naprawdę zadowolona. Oprócz książek na blogu zaszła pewna zmiana, a mianowicie wprowadziłam nowy cykl - Recenzyjki. Są to kilku zdaniowe opinie o książkach, aby powiedzieć coś o każdej, ale zrobić to w miarę szybko i zwięźle. Ponadto przeprowadziłam dwa wywiady; z Ewą Nowak dla Papierowego Psa oraz z Tomaszem Wojciechowskim na wyłączność dla mojego bloga, choć zastanawiam się czy nie opublikować go równocześnie na stronie Redakcji Essentia, ale mniejsza z tym. Teraz przedstawiam Wam powieści, które zdobyłam, przeczytałam w sierpniu i będę czytać we wrześniu.

Czytałam:

Chłopcy - Jakub Ćwiek - dawno temu w Empiku
Parabellum. Horyzont zdarzeń - Remigiusz Mróz - kupione na bonito.pl
Czerwona królowa - Victoria Aveyard - prezent
Pretty Little Liars - Sara Shepard: |Kupione w Empiku. Kiedyś czytałam 1 część teraz za namową przyjaciółki kolejną, a potem przepadłam i trzy razy byłam w Empiku w ciągu kilku dni
2. Bez skazy
3.Doskonałe
4.Niewiarygodne

Girl Online - Zoe Sugg - kiedyś w Biedronce
Starter - Lisa Price - kiedyś razem z Girl Online w Biedronce
Amulet. Łowcy potworów - Karolina Cielas - recenzencki od Novae Res
Pierwsze koty - Ewa Nowak - przedpremierowy recenzencki od Papierowego Psa
Wilcza księżniczka - Constable Cathryn - kiedyś w Biedronce
Byliśmy łgarzami - E. Lockhart - kiedyś w Empiku
Zakon mimów - Samantha Shannon - kiedyś w Empiku

Profesor Wilczur - Tadeusz Dołęgi Mostkowicz - recenzencki od wydawnictwa MG
Czerowne i czarne - Stendhal - recenzencki od wydawnictwa MG
Wielki Gatsby - F. Scott Fitzgerald - w Empiku
Podróż do wnętrza ziemi - Juliusz Verne - kiedyś w Empiku

Zdobyłam, ale jeszcze nie czytałam:

Stalowe szczury. Chwała - Michał Gołkowski - recenzencki od wydawnictwa Fabryka słów
Biorę sobie ciebie - Claire Kendal - papierowa wersja od Prószyński i S-ka
Na krawędzi widelca. Spowiedź bulimiczki - Natalia Krzesłowska - recenzencki od Redakcji Essentia
Arisjański fiolet - Pola Pane - recenzencki od autorki
Marcel Proust - Uwięziona - recenzencki od wydawnictwa MG
Wrzawa śmiertelnych - Eric S. Nylund - promocja w Matrasie. Z 49.90 na 14.70
Reguła Mroku - Gulio Leoni - recenzencki od wydawnictwa Kefas

Będę czytać na 100% we Wrześniu:

Uwięziona - Proust - od MG
Arijański fiolet - Pola Pane - od autorki
Reguła mroku - Leoni - od Kefas
Oczywiście mam nadzieję przeczytać więcej, ale te trzy pozycje są pewne :)

Jestem dość zadowolona, gdyż w tym miesiącu kupiłam tylko 6 powieści co jest u mnie wyczynem :D Reszta się nie liczy, bo to recenzenckie od wydawnictw :) Sierpień był dobrym miesiącem. Wrzesień może być bardzo zły, ale może nie będzie tak tragicznie.







9 komentarzy:

  1. Wow, 22 książki w miesiąc? Niesamowity wynik, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, "Podróż do wnętrza ziemi" to bym sobie powtórzyła! Zresztą wszystkie egzemplarze książek tego autora mi się rozleciały, chyba klej wysechł czy coś. ;) To wydanie, które pokazujesz, wydaje się solidne (chyba twarda oprawa, prawda? - pytam, bo zdjęcie trochę niewyraźne).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, twarda okładka :) Do tego ilustracje i wydanie takie samo jak pierwsze w oryginale kilkaset lat temu. Kolecja Hachette ;)

      Usuń
  3. Wow!!! Niesamowity wynik! Szkoda, że nie policzyłaś, ile stron razem wyszło, bo jestem tego ciekawa. :)

    http://zaczytana-dolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również w sierpniu miałam postanowienie mniej kupować i jestem z siebie dumna, gdyż udało mi się to :) Powodzenia we wrześniu, może nie będzie taki zły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę! U mnie 11 książek i w sumie jest wielka radość, że udało się aż tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest na odwrót lipiec był udanym miesiącem, natomiast sierpień nie do końca. Co moje oczka widzą serie PLL. 15 tom jest trochę już naciągany obawiam się, że 16 zniszczy już całkowicie mi obraz całej serii.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ świetny wynik, tylko pozazdrościć. Jestem ciekawa, jak spodoba Ci się "Reguła mroku".

    OdpowiedzUsuń
  8. 22 książki to po prostu niesamowity wynik. Ogromne gratulacje! Widzę, że na 100% będziesz we wrześniu czytać Prousta. Ja też przymierzam się do serii "W poszukiwaniu straconego czasu", ale zaczynam dopiero pierwszą część. Jestem bardzo, ale to bardzo ciekawa tego arcydzieła :-) PS. Cieszę się, że Recenzyjki się przyjęły. Będę chętnie czytać. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś!
Za każdy kreatywny komentarz z chęcią się zrewanżuję!
Każde miłe słowo mnie motywuje. Konstruktywna krytyka mile widziana! Jestem otwarta na wszelkie propozycje i uwagi.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy!