niedziela, 4 maja 2014

Libsten Blog Award-po raz trzeci

Pytanie zdała autorka bloga:  Olciak - world

Pytania:

1. Jak często masz tak zwaną głupawkę?
2. Masz przyjaciela/przyjaciółkę?
3. Co kochasz robić?
4. Jaki jest Twój ulubiony dzień tygodnia i dlaczego?
5. Skąd pomysł na blogowanie?
6. Jakie jest Twoje marzenie?
7. Boisz się czegoś? Czego?
8. Twoja ulubiona piosenka?
9. Jaki jest Twój ulubiony gatunek filmowy?
10. Lubisz teatr?
11. Jedno zdanie, które Cię opisuje?

Odpowiedzi: 
1. Średnio raz na dwa tygodnie.
2. Tak
3.Czytać, pisać i blogować
4. Piątek - można czytać do bardzo późna, a na następny dzień jest wolne.
5. Zainspirował mnie pewien blog recenzencki.
6.Tajemnica.
7.Tak. Pająków i tego, że jak będę spała włamie się do mnie zabójca, albo zombi zje mózg.
8. Wszystkie Linkin Park
9. Komedia
10. Tak
11. Miła, czasem arogancka i opryskliwa zwykła nastolatka, która jest zagorzałą fanką Linkin Park, Harrego Pottera, książek i koloru zielonego.


1.Ulubiona książka?
2.Ulubiony cytat?
3.Ulubiony kolor?
4.Co cię zainspirowało do blogowania?
5.Jaką masz pasję?
6.Uznajesz zasadę obs za obs? Co o niej myślisz?
7.Jaka piosenka przypomina ci najszczęśliwszą chwilę w życiu?
8.Ulubiony przedmiot w szkole?
9.Co sądzisz o rasizmie?
10.Jesteś tolerancyjny?




2 komentarze:

  1. Ciekawy blog. ;>

    http://real-madrid-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. z tego co przeczytałam na blogu interesujesz się książkami! to bardzo dobrze.. niektórzy potrafią tylko usiąść przed telewizorem i oglądnąć film, a ty wolisz przeczytać książke! świetnie!

    http://nelly-nellyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś!
Za każdy kreatywny komentarz z chęcią się zrewanżuję!
Każde miłe słowo mnie motywuje. Konstruktywna krytyka mile widziana! Jestem otwarta na wszelkie propozycje i uwagi.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy!