czwartek, 4 grudnia 2014

Plany czytelnicze na grudzień

Jako, że ostatnio nie podołałam moim założeniom (chociaż dodałam dosyć dużo pozycji), tym razem moje plany są mniej wygórowane. Tym razem mam nadzieję, że wszystko przeczytam. To takie moje postanowienie adwentowe. Chciałabym też dodać parę pozycji.
Jak widzicie na zdjęciu, kilka pozycji przeszło z poprzedniego stosiku, ale doszło także kilka nowych. Niewykluczone, że będzie ich jeszcze więcej, przecież zbliżają się mikołajki i święta. Z tej okazji, w sobotę (mikołajki) mam dla Was niespodziankę, o której poinformowałam już na moim FP na facebooku, więc kto go śledzi, ten wie.
Czytaliście którąś z tych pozycji?

6 komentarzy:

  1. Widzę Kinga, więc nie mogę przejść obojętnie ;)
    Obie przeczytałam i chyba "Cmętarz Zwieżąt" podobał mi się bardziej. Dużo lepiej zbudowany klimat. Choć i tak zawsze podkreślam, że nic nie umywa się do "Lśnienia" i "Sztormu stulecia".
    Pozdrawiam,
    Bez ściemy!

    bez-sciemy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej książki ze zdjęcia, ale akurat czytam Kinga - Doktor Sen:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły stosik. Zaciekawiła mnie pozycja Lato Martwych Zabawek. Nigdy się o tej pozycji nie słyszało, więc przypuszczam, że z gatunku sensacja/thriller, ale mogę się mylić. I dodało się do obserwowanych, by być na bieżąco z Twoimi postami. [ Szept Myśli ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nic nie czytałam jeszcze z twojego stosiku :( Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak CI się spodoba Miasteczko Salem :D Ja byłem zachwycony :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie polecam Cmętarz zwieżąt Kinga. Chodź na początku wygląda dość niewinnie to końcówka jest niesamowita i zaskakująca. To moja ulubiona książka tego autora :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś!
Za każdy kreatywny komentarz z chęcią się zrewanżuję!
Każde miłe słowo mnie motywuje. Konstruktywna krytyka mile widziana! Jestem otwarta na wszelkie propozycje i uwagi.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy!