środa, 24 grudnia 2014

Świąteczny przegląd biblioteczki domowej

Nie będę wymieniać wszystkich książek, ponieważ:
A. jest ich za dużo, trwałoby to w nieskończoność
B. nikt i tak by tego nie czytał
Zdjęcia nie są szczególnie dobrej jakości, zapewne kilku tytułów nie będzie widać, ale pytajcie o to w komentarzach. Cała moja kolekcja liczy ok.180 książek oraz 15 mang. Wygląda to tak:
Sfotografowałam także każdą z półek:









Ile książek liczy Twoja biblioteczka? Pochwal się w komentarzu! Mile widziane zdjęcia :)
Wesołych Świąt




8 komentarzy:

  1. Dzięki Tobie,jutro wstawię swoją biblioteczkę - też kilka dni temu przeglądałam swoje książki...
    A mam ich co najmniej 150 ;)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie posty powodują, że chcę coraz bardziej wstawić swoją biblioteczkę... Piękne zbiory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj zazdroszczę aż tylu książek :) ! Też chciałabym tyle mieć, niestety moja biblioteczka liczy na razie jakieś 30 - 40 książek .
    Mam nadzieje że w Nowym Roku ta liczba się powiększy .!

    http://recenzje-sophie.blogspot.com/2014/12/recenzja-w-sniezna-noc.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś tyle miałam. Moim marzeniem było mieć dużą biblioteczkę. Teraz jestem już bliżej niż dalej celu :)

      Usuń
  4. Wszystkiego co najlepsze w Nowy Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś!
Za każdy kreatywny komentarz z chęcią się zrewanżuję!
Każde miłe słowo mnie motywuje. Konstruktywna krytyka mile widziana! Jestem otwarta na wszelkie propozycje i uwagi.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy!